İçeriğe geç

153 Çağrı Merkezi Ne Iş Yapar

Alo 153 ne işe yarıyor?

153, yerel yönetim hizmetleri için erişim numarasıdır. Özellikle, her şehrin yerel yönetimleri tarafından farklı hizmetler sağlanır. İstenilen yerel kamu hizmetlerini arar ve o şehrin vatandaşları adına yardım sağlar.

153 ne durumlarda aranır?

153 numarası vatandaşların yaşadıkları şehirle ilgili işlemleri için aradıkları numaradır. Belediyeye bağlı Beyaz Masa adı verilen birimlere bağlı 153 numarasını arayarak bilgi, şikayet, öneri ve sorularını iletebilirler.

153 ne iş yapar?

Kocaeli Belediyesi’ne 68 operatörle hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, çok sayıda vatandaşa bilgi hizmeti sağlıyor ve talep ve önerilerini ilgili birimlere bildiriyor. 2023 yılında vatandaşlarımızdan gelen çağrılara, özellikle hat tarife bilgisi, sosyal hizmetler ve dezenfeksiyon gibi konularda yanıt verildi.

153 hangi saatlerde hizmet veriyor?

Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.

153 hangi şikayetlere bakar?

ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.

153 bizi neden arar?

Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç bilgisi: Borçlarınızla ilgili bilgi almak için aranabilirsiniz. Borç çözümü şunları sunar: KGF’nin Beyaz Masa departmanı, borç sorunlarınızı çözmenize yardımcı olmak için çeşitli destek seçenekleri sunar.

153 WhatsApp hattı var mı?

WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Hangi durumlarda polis aranır?

155 Polis İhbar Hattı: İlgili numarayı arayarak; şikâyet, şikayet ve suç şüphelerinizi dile getirebilir, ayrıca trafik kazaları ve trafik kural ihlallerini bildirebilirsiniz.

Sel olduğunda nereyi aramalıyız?

Su baskınlarını 110’u arayarak itfaiyeye bildirebilirsiniz. AKS 110, su baskını, deprem ve heyelan gibi afet durumlarında size yardımcı olacaktır. 110’u arayarak sorumlu kişilere gerekli bilgileri verin.

153 yardım başvurusu nasıl yapılır?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.

153’e nasıl şikayet edilir?

Veri talepleri hariç olmak üzere talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı WhatsApp hattımız / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması veya Alo 153 Çözüm Merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

153 mavi masa nedir?

İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Alo 153 ne zaman aranır?

Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı’na bağlı bu birim, kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri, kendilerine ulaşan görüş ve istekleri değerlendirerek 7/24 hizmet vererek çözüm üretmek ve sunulan hizmetleri daha etkin hale getirmeyi amaçlamaktadır.

İBB 2000 TL yardım nasıl alınır?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.

Alo 153 nasıl aranır?

Sizden gelen geri bildirimler bizim için çok önemli! NOT: Veri taleplerinizi Veri Talepleri sayfasından iletebilirsiniz. Veri talepleri hariç talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması WhatsApp hattımızdan veya Alo 153 Çözüm Merkezimizden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

Başkent 153 başvuru nedir?

Mezarlık temizliği, bakımı ve onarımı için nereden talepte bulunabilirim? Mezar yolu temizliği ve ağaç budaması ile ilgili taleplerinizi Mezarlık Müdürlüğü’ne iletebilir veya Başkent 153’ü arayarak bize bildirebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Masaj Yapan Escort